TOIMITUS- JA PALAUTUSEHDOT

Toimitus:

Käsittelemme tilaukset 1-2 arkipäivän sisällä ja lähetämme tuotteet valintasi mukaan joko matkahuollon tai postin kautta. Kun tilauksesi on postitettu, saat vahvistuksen siitä sähköpostiisi. Paketin saapumisesta noutopisteeseen tulee ilmoitus joko sähköpostiin tai tekstiviestinä matkapuhelimeen.

Lahjakortit voidaan postittaa kirjeenä tai lähettää pdf-tiedostona asiakkaan sähköpostiin. Niiden voimassaoloaika 12 kuukautta. Mikäli työn suorittaminen viivästyy palveluntarjoajan tai poikkeusolojen takia, niin voimassaoloa jatketaan.

Toimitamme tilauksia pääsääntöisesti Suomeen. Kysy tarvittaessa toimituksista myös muualle EU-alueelle.
Emme korvaa postin kadottamia lähetyksiä.


Toimituskulut:
Suomen Postin ja Matkahuollon toimitusmaksujen mukaan.

Palautus:

Ennen palautusta ota yhteyttä, niin sovimme palautukseen liittyvistä yksityiskohdista.

Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 päivää. Tavarat on palautettava 14 päivän kuluessa noutopäivästä.

Palautettavan tuotteen täytyy olla alkuperäisessä kunnossaan ja myytävissä uudelleen.

Tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja emme palauta, emmekä korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja. Palauttaja maksaa palautusrahdin ja vastaa tavarasta kunnes se on vastaanotettu.

Postiennakolla lähetettyjä palautuksia emme lunasta.

Virheellisen tai rikkoutuneen tuotteen palautuksen yhteydessä on annettava selvitys vian laadusta. Tuotteen voi palauttaa niin että siitä ei aiheudu ostajalle lisäkuluja. Pyydä meiltä meidän palautus sopimusnumero.

Noutamattomat lähetykset:

Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme toimituksista, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta ja jotka joudumme uudelleen lähettämään, perimme palautuksesta ja uudelleen lähetyksestä aiheutuneet kulut ennakkona tai erillisellä laskulla.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset:

Valitettavasti kuljetusyhtiö ei aina huolellisesta pakkaamisesta huolimatta onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.

Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot tuotteessa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus kuljetusyhtiöön.

Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.


Kotipari Oy
Marjaseläntie 5
77600 Suonenjoki

info@kotipari.fi

Eveliina Vauhkonen 044-0983639

Y-tunnus 2130075-8